A Columbia márka története

  • A Columbia Sportwear Company-t 1938-ban alapították. Egy kis családi kalapforgalmazó vállalkozásból a világ egyik legnagyobb outdoor ruhamárkájává és az Amerikai Egyesült Államok vezető síruha forgalmazójává nőtte ki magát.
  • A Columbia kiterjedt termékválasztékában többek között megtalálható az outdoor- és utcai ruhák, a sí- és sportruházat, a túra- és utcai lábbelik és kiegészítők széles választéka. Funkcionális, stílusos és értéket hordozó, innovatív technológiákat  felsorakoztató termékek kifejlesztése és gyártása az, amivel a Columbia foglalkozik.
  • A Columbia volt az egyik első olyan gyártó, amely vízhatlan/lélegző anyagból készített dzsekit.
  • A 80-as években vezették be azt az áttörést jelentő technológiát, amely a Columbia Interchange System névre hallgat. Ez a 3 az 1-ben megoldás egy külső héj és egy kicipzárazható, önmagában is hordható belső kabát kombinációja, melyet azóta majdnem minden márka átvett és alkalmaz.
  • Ezt követően, az évek során számtalan technológiai fejlesztéssel és újítással álltak elő, ami mára a márkát az outdoor/sí iparág egyik vezető világmárkájává tette.
  • Napjainkban a Columbia Sportwear több ezer alkalmazottat foglalkoztat világszerte, és a világ majd minden országában forgalmaz és árul termékeket.