Gyakran ismételt kérdések

 

1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webshopban?

Regisztrálás nélkül nézelődhetsz a Columbia webshopban, illetve rendelést is feladhatsz a "vásárlás vendégként" funkcióval, de javasoljuk a regisztrációt mivel később könnyebben vásárolhatsz, résztvehetsz törzsvásárlói programunkban, illetve ha szeretnéd értesítünk a csak regisztráltaknak szóló akciókról. Ez ingyenes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

2. A Dockyard törzsvásárlói kedvezményem a Columbia Webshopban is érvényes?

Igen, aktuális kedvezménye a Webshopban is, és vásárlásainak értéke beszámításra kerül a következő kedvezményszint eléréséhez. Fontos, hogy törzsvásárlói kártyáját is meg kell adni a webshop regisztrációja során. Válasszd a regisztrációnál a „Törzsvásárló vagyok” lehetőséget. A kártyaszám megadása és beazonosítás után, webshop vásárlásainál azonnal érvényesítjük aktuális kedvezményét, Ha nem sikerülne beazonosítani, nyugodtan folytasd a vásárlást, kollégánk felveszi veled a kapcsolatot és az aktuális keedvezmémyed jóváírjuk még kilüldés előtt..

3. Hol tudom a hírlevél, postai küldemény és SMS fel- és leiratkozást intézni?

Ha regisztrált felhasználó vagy a Webshopban, akkor lépj be itt e-mail címeddell és jelszavaddal és a Fiók adatai menüpontban elvégezheted a kívánt le- és feliratkozást.

4. Én nem az összes termékre vagyok kíváncsi, csak a Columbiára. Hogy lehet ezt beállítani?

Miután kiválasztottad a termék kategóriát ami érdekel a bal oldali szűrősávban egyszerűen beállíthatod, a Columbia márkára kattintva a szűrést.

5. A látott árak bruttó árak?

Igen, a Webshopban minden ár tartalmazza az ÁFÁ-t.

6. Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?

A kiszállítási ár minden rendelés esetén azonos, 990 Ft. Azonban ha az adott vásárlás értéke meghaladja a bruttó 15 ezer Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes. Minden más esetben az Ügyfélszolgálat munkatársa a megrendelés leadás után kapcsolatba lép veled egyeztetés céljából.

7. Nem Magyarországon élek, tudnak kiszállítást vállalni más országba is?

A Webshopból jelenleg csak Magyarországra szállítunk, de a külföldi kiszállítás lehetőségét tervezzük a jövőben. Iratkozz fel a Columbia hírlevélre így az elsők között értesülhet, ha a külföldi kiszállítási szolgáltatás beindul.

8. Nincs bankkártyám, hogyan rendelhetek?

Válaszd a kiszállítást futárszolgálattal opciót. Így a megrendelt termékek átvételkor készpénzben fizethetsz.

9. Biztonságosan kezelik a kártyaadataimat?

Akár a biztonságos bankkártyás fizetési akár a PayPal fizetési módot választja, a kártyaadataid a webshop rendszer nem kezeli. Titkosított kapcsolaton keresztül a bank/PayPal szerverén végzed el a fizetést, a kártyaadatokat is ott adod meg.

10. A ruhák és cipők méreteiről találok valami segítséget?

A méretezések márkánként eltérhetnek. Minden termékoldalon található az adott márkához tartozó mérettáblára mutató link, itt tájékozódhatsz a méretekről.

11. Mi történik ha mégsem tetszik a termék vagy nem lesz jó a mérete?

Ha a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül a terméket eredeti csomagolásban visszaküldöd, akkor további indoklás nélkül kérheted a termék árának visszatérítését illetve kérhetsz méret és színcserét. Kérjük olvassd el figyelmesen a részleteket az elállásról és termékcseréről itt.

12 . Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet. Szintén választhatod a Pick Pack Pont-ot vagy a WeBox megoldását ahol adott átvételi pontokon a neked megfelelő időben veheted át a terméket.


13. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi lehet az oka?

Vásárlás, regisztráció után azonnal küldünk visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapod meg néhány percen belül, ellenőrizd a spam mappát, ha ott sem találod a levelet, néhány percen belül lépj velün kapcsolatba!