Keresztnév megadása kötelező!
    Vezetéknév megadása kötelező!
    Valótlan keresztnév!
    Valótlan vezetéknév!
    Ez nem email cím!
    Email cím megadása kötelező!
    Ezzel az email címmel már regisztráltak!
    Jelszó megadása kötelező!
    Speciális karakterek nem engedélyezettek!
    Legalább 6 karakter szükséges!
    Legfeljebb 16 karakter engedélyezett!
    A jelszavak nem egyeznek!
    A Felhasználási feltételeket kötelező elfogadni!
    Az email cím vagy jelszó hibás!

    Gyakran ismételt kérdések

     

    1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webshopban?

    Regisztrálás nélkül nézelődhetsz a Columbia webshopban, illetve rendelést is feladhatsz a "vásárlás vendégként" funkcióval, de javasoljuk a regisztrációt mivel később könnyebben vásárolhatsz, résztvehetsz törzsvásárlói programunkban, illetve ha szeretnéd értesítünk a csak regisztráltaknak szóló akciókról. Ez ingyenes és semmilyen kötelezettséggel nem jár.

    2. A Dockyard törzsvásárlói kedvezményem a Columbia Webshopban is érvényes?

    Igen, aktuális kedvezménye a Webshopban is, és vásárlásainak értéke beszámításra kerül a következő kedvezményszint eléréséhez. Fontos, hogy törzsvásárlói kártyáját is meg kell adni a webshop regisztrációja során. Válasszd a regisztrációnál a „Törzsvásárló vagyok” lehetőséget. A kártyaszám megadása és beazonosítás után, webshop vásárlásainál azonnal érvényesítjük aktuális kedvezményét, Ha nem sikerülne beazonosítani, nyugodtan folytasd a vásárlást, kollégánk felveszi veled a kapcsolatot és az aktuális keedvezmémyed jóváírjuk még kilüldés előtt..

    3. Hol tudom a hírlevél, postai küldemény és SMS fel- és leiratkozást intézni?

    Ha regisztrált felhasználó vagy a Webshopban, akkor lépj be itt e-mail címeddell és jelszavaddal és a Fiók adatai menüpontban elvégezheted a kívánt le- és feliratkozást.

    4. Én nem az összes termékre vagyok kíváncsi, csak a Columbiára. Hogy lehet ezt beállítani?

    Miután kiválasztottad a termék kategóriát ami érdekel a bal oldali szűrősávban egyszerűen beállíthatod, a Columbia márkára kattintva a szűrést.

    5. A látott árak bruttó árak?

    Igen, a Webshopban minden ár tartalmazza az ÁFÁ-t.

    6. Változik a kiszállítás ára, ha több terméket rendelek meg egyszerre?

    A kiszállítási ár minden rendelés esetén azonos, 990 Ft. Azonban ha az adott vásárlás értéke meghaladja a bruttó 15 ezer Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes. Minden más esetben az Ügyfélszolgálat munkatársa a megrendelés leadás után kapcsolatba lép veled egyeztetés céljából.

    7. Nem Magyarországon élek, tudnak kiszállítást vállalni más országba is?

    A Webshopból jelenleg csak Magyarországra szállítunk, de a külföldi kiszállítás lehetőségét tervezzük a jövőben. Iratkozz fel a Columbia hírlevélre így az elsők között értesülhet, ha a külföldi kiszállítási szolgáltatás beindul.

    8. Nincs bankkártyám, hogyan rendelhetek?

    Válaszd a kiszállítást futárszolgálattal opciót. Így a megrendelt termékek átvételkor készpénzben fizethetsz.

    9. Biztonságosan kezelik a kártyaadataimat?

    Akár a biztonságos bankkártyás fizetési akár a PayPal fizetési módot választja, a kártyaadataid a webshop rendszer nem kezeli. Titkosított kapcsolaton keresztül a bank/PayPal szerverén végzed el a fizetést, a kártyaadatokat is ott adod meg.

    10. A ruhák és cipők méreteiről találok valami segítséget?

    A méretezések márkánként eltérhetnek. Minden termékoldalon található az adott márkához tartozó mérettáblára mutató link, itt tájékozódhatsz a méretekről.

    11. Mi történik ha mégsem tetszik a termék vagy nem lesz jó a mérete?

    Ha a termék átvételétől számított 14 naptári napon belül a terméket eredeti csomagolásban visszaküldöd, akkor további indoklás nélkül kérheted a termék árának visszatérítését illetve kérhetsz méret és színcserét. Kérjük olvassd el figyelmesen a részleteket az elállásról és termékcseréről itt.

    12 . Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

    A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a munkahelyeden tudod fogadni a futárt, nyugodtan add meg azt a címet. Szintén választhatod a Pick Pack Pont-ot vagy a WeBox megoldását ahol adott átvételi pontokon a neked megfelelő időben veheted át a terméket.


    13. Nem kaptam visszaigazoló e-mailt. Mi lehet az oka?

    Vásárlás, regisztráció után azonnal küldünk visszaigazoló e-mailt. Amennyiben ezt nem kapod meg néhány percen belül, ellenőrizd a spam mappát, ha ott sem találod a levelet, néhány percen belül lépj velün kapcsolatba!